Tuesday, March 2, 2010

pusing ruang tamu 360drjh dah
1 umah geledah,tp kena sendal bantal jgak
aktiviti br ez,permainan asal untuk baby xnak main...tp suka sgt main brg2 lain remod kipas pon jd
hagemaru,utk kite aje (astro ceria)
idung tu kena gigit ngan awek 1 tahun di nursery,cian nya
baru baik demam

NEW

Salam,baru ni la nk berblog.bz skit huhu lagi pon ez baru baik dari demam agaknya kena cucuk 5bln punya hal kot xpela tu semua untuk kebaikan ank umi jgak kan huhu lepas je baik dari demam bukan main aktif lagi dia,dah banyak hal,bila time nangis ternampak je muka umi dia lg kuat teriak,agak nya dah kenal kot :)
ermm layan jela pic ez di penghujung 5 bln ni

1 comment:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kejap jer umo ez nieh dah nak msk 6 bln yer ..siap leh jelajah satu rumahd ah tue dgn walker dia ;-)